שני וייס ירדה קרוב ל 30 ק"ג

מאת: מכון אברהמסון

"הפחתתי קרוב ל-30 ק"ג. בעקבותיי גם אמא שלי הלכה לגמילה וירדה 35 ק"ג."

"מרגישה שהתחלתי לחיות"

שני וייס (35) נשואה עם 3 ילדים, יועצת סביבתית, פרילנסרית ומנהלת אתר וקשרי לקוחות בעסק המשפחתי מעפולה ניסתה דיאטות רבות. "אף פעם לא הייתי רזה. משקל השיא שלי היה 98 ק"ג. בגלל ההשמנה מאז שהייתי בת 23 היה לי לחץ דם גבוה, היו לי הריונות קשים עם רעלת היריון ולידות מוקדמות. אבל לפנות לאברהמסון היה מהלך קיצוני מבחינתי בגלל הגמילה המוחלטת מסוכר ומכל מה שאהבתי, כי חייתי על קפה ועוגה".

"כשהגעתי לטיפול הייתי מוכנה לעשות הכל כדי להצליח. לא האמנתי שמישהו יגרום לי להפסיק לאכול עוגות אבל הנה: הצלחתי. הפחתתי קרוב ל-30 ק"ג. בעקבותיי גם אמא שלי הלכה לגמילה וירדה 35 ק"ג.

"היום אני אוכלת לפי סדר קבוע. בצהרים הרבה ירקות מתובלים ומנת בשר, בבוקר יוגורט, תפוח בדבש וקצת אגוזים. אני לא מערבבת חלבונים ופחמימות, אמנם נדרשתי לזה רק בחודש הראשון של הגמילה, אבל אני מרגישה הרבה פחות כבדה, ולכן המשכתי בזה.

"בעקבותיי, כל הבית הוא ללא סוכר. אני שמחה להגיד שגם הילדים שלי אוכלים ללא סוכר. אמא שלי לפעמים מפנקת בכל מיני עוגיות ללא סוכר לבן, אבל גם אז אני אוכלת רק אחת. סוכר לבן הוא מעגל כזה שאת רוצה עוד ועוד. כשנגמלים, לא מרגישים את הצורך הזה יותר.

"אחרי הירידה במשקל כל כך הרבה דברים השתנו. אני מרגישה שהתחלתי לחיות. הייתי מאוד סגורה וביישנית. מתעסקת עם מה שאני לובשת ואיך שאני נראית. נמנעת ללכת להרבה מקומות בפרט לים ולבריכה, תמיד הייתי נשארת במלון במקום לטייל עם כולם.

"כשאת שלמה יותר עם עצמך. הכל יותר טוב. בעלי נהג להגיד לי שהוא לא רוצה שארזה. הכרנו כך, אבל הוא רצה את זה רק כדי שאני ארגיש טוב. היום אחרי התהליך הוא מחזק ומחמיא ואומר: 'איזה כיף! אפשר ללכת לבריכה, לים, לחו"ל'.

9933*
נתקשר ונסביר איך השיטה תעזור לך 2 שאלות ואנחנו איתך

    גמילה מעישוןגמילה מסוכר ופחמימותאחר