גיא גוטמן

מאת: מכון אברהמסון

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה אישית שחויתי על בשרי ומומלצת בחום לכל מי שחייו חשובים לו.
אני בן 33 ומגיל 15 עישנתי סיגריות, בהתחלה כמובן מעט אך עם השנים הכמויות גדלו וגדלו עד שבחמש שנים האחרונות הגעתי לשתי קופסאות סיגריות ביום.
בערך לפני 3 שנים החלטתי שמספיק, די, הסיגריות כבר לא עושות לי טוב, אני משתעל, מסריח, קשה לי לנשום טוב וכמובן העלות שלהם יכול למממן לי הרבה דברים אחרים, חשובים הרבה יותר, שאני חושק בהם.
ניסיתי להפסיק מספר פעמים, אך כל פעם אחרי שלושה ארבעה ימים "נשברתי" ורצתי חזרה ל"פיצוציה" לקנות חפיסה חדשה.
אחרי 5 או 6 פעמים שניסיתי ו"נשברתי" כבר התחלתי להתייאש מעצמי ולא האמנתי שאי-פעם אוכל להפסיק לעשן.
כל הזמן הציעו לי ללכת למכוני גמילה כאלו ואחרים ואני לא האמנתי שהם יכולים לעזור לי, האמנתי שזה טמון בתוכי ואם אני מספיק אתאמץ בסוף אצליח. ניסיתי גם מדבקות ומסטיקים ומה לא, אך כלום לא עזר.
עד ש…יום אחד אישתי באה אלי ואמרה לי "שמעתי שיש מכון בשם אברהמסון שעושה נפלאות וגומל אותך בשיטה מאוד מיוחדת של אנרגיות והילינג, אני רוצה ללכת לנסות ושתבוא איתי גם". אני כמובן זילזלתי ולא האמנתי שיש איזשהו מכון בעולם שיכול לעזור לי להיגמל, הכול שטויות חשבתי לעצמי, אך בכל זאת הלכתי איתה בשביל שתפסיק לנדנד לי.
אחרי שבוע שבועיים הלכנו לטיפול באברהמסון, במהלך הימים הראשונים היה לי צורך לעשן אך הוא עבר לי כל פעם תוך שנייה שתיים, בניגוד לפעמים הקודמות שהצורך היה הרבה יותר חזק וארוך. ככל שחלפו הימים כך הצורך לעשן הלך ופחת, עד שיום אחד נשברתי, לקחתי סיגרייה "להירגע" וחזרתי לעשן שוב 2 קופסאות ביום.
אחרי חודשיים, החלטתי ללכת לטיפול נוסף באברהמסון, נכנסתי וסיפרתי למטפל את מה שקרה לי והוא הסתכל לי עמוק בעיניים ואמר לי "אתה צריך פשוט לקחת החלטה שאתה מפסיק וזהו, זה כל כך קל שאין לך מושג כמה", מאותו רגע ועד היום אני לא מעשן ואני בטוח שלא אחזור לעשן אף פעם יותר בחיי.
ההחלטה הסופית שלי עם עצמי בשילוב הטכניקה הנפלאה של מכון אברהמסון, שמקלה עליך את ההתמודדות הפיסית והנפשית עם הצורך לעשן, גמלו אותי סופית.
בזכות אברהמסון, החיים שלי הרבה יותר טובים, יותר נקיים, יותר בריאים ואני מרגיש סיפוק רב מעצמי, כי אם הצלחתי להפסיק לעשן אז אין דבר בחיים שלא אצליח לעשות, יש לי שליטה בחיים שלי וזו הרגשה מצויינת.
מעבר לזה, התפנו לי עוד איזה 15,000 ש"ח בשנה שאיתם אני נוסע לחו"ל ומפנק את אישתי והילד שלי.
בקיצור אם החיים שלכם חשובים לכם, אני מציע שתקבלו החלטה נבונה להפסיק לעשן וצרו קשר עכשיו עם מכון אברהמסון, כי אם יש מישהו בעולם שיכול לעזור לכם להפסיק, זה הם!
תעשו את הצעד הראשון והשאר כבר יבוא מעצמו,
בהצלחה,
גיא גוטמן – מנכ"ל ובעלים

9933*
נתקשר ונסביר איך השיטה תעזור לך 2 שאלות ואנחנו איתך

    גמילה מעישוןגמילה מסוכר ופחמימותאחר