עין ורד

הוראות הגעה לבאים מדרום – צומת אחרי רעננה צפון בצומת בני דרור פונים ימינה / מזרחה. לבאים מצפון – בצומת בני דרור לפנות שמאלה. לבאים מנתניה או מבית יהושוע – בצומת בני דרור להמשיך ישר. נוסעים כ 2.5 ק"מ בכביש, עד לעין ורד. בעין ורד – מבין שני צידי הכביש, נא לבחור בנתיב הימני. נכנסים…

אילת מלון מרידיאן

באילת – נוסעים בכביש 90 מצפון לדרום, מגיעים לכיכר ליד הקניון הגדול מול הים (הקניון בצד שמאל שלך), ממשיכים ישר, בכיכר הבאה פונים שמאלה לחוף הצפוני, אחרי כ – 100 מ' ימינה, נמצא המלון – מרידיאן אילת.   במלון – לגשת לקבלה, לבקש את מספר החדר של מכון אברהמסון.

באר-שבע בית השקמה

הסבר הגעה: הקליניקה שלנו נמצאת במרכז באר שבע, בשד' שזר 31א', בבית השקמה, קומה 8. קוד הכניסה לבניין *2020. זהו בית פריזמה לשעבר, (מעל למשרדי ביטוח לאומי, צמוד לבית נועם). הקליניקה במרחק 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת והתחנה המרכזית. למגיעים ברכב: יש חנייה בשפע בצד האחורי של הבניין. תחבורה ציבורית: קווים 26 ,24 ,14 ,5…

ראשון לציון

הוראות הגעה תחבורה ציבורית – מתחנה מרכזית ראשל"צ אוטובוס מספר 284 ,14. עוברים גם אוטובוסים 83 ו-85. לבאים מדרום – נסיעה בכביש 4 גהה, במחלף ראשון לציון פניה לראשון מערב לכיוון הים, ברחוב משה דיין ברמזור מספר 82 לפנות שמאלה לרחוב התקומה עד רמזור 116ברמזור לפנות ימינה לרחוב חסידי עולם בכיכר לפנות שמאלה לרחוב הסוכה…

ירושלים עין כרם

הוראות הגעה בתחבורה ציבורית – אוטובוס מס' 28 היוצא מהר הרצל לכיוון עין כרם. הקליניקה נמצאת ברח' עין כרם 16, בירידה לשכונת עין כרם מהר הרצל. למגיעים מירושלים – הנסיעה לאורך שד' הרצל עד הכניסה לכביש המוביל ל"יד ושם" (ליד בית הקברות בהר הרצל), ברמזור פונים ימינה ומיד שמאלה ויורדים בכביש על רח' עין כרם…

תל אביב – מלון מנדרין

הוראות הגעה מלון מנדרין נמצא על חוף הים (חוף הצוק) מערבית לצומת גלילות. לבאים מכביש 2 בדרך נמיר – אין פניה שמאלה מדרך נמיר לרח' יוניצמן, ולכן, בצומת רמת אביב לכיוון חוף תל ברוך, פונים שמאלה לרחוב צבי פרופס, נןסעים מערבה, הכביש מתעקל ימינה (כביש מס' 2040), עוברים את סי אנד סאן והבניין הבודד שלאחריו,…

חיפה – מלון חוף הכרמל

הוראות הגעה   הכניסה לחיפה – הקליניקה נמצאת על קו החוף. ליד מסעדת מקסים במגדלי חוף הכרמל, רח' דוד אלעזר 10. במקום, שני בינינים ואנחנו נמצאים בבנין הימני – הצפוני. הקליניקה ממוקמת בצד הימני בקומת הכניסה אחרי הקיוסק.